Com treballem…

LES MATEMÀTIQUES

A Infantil es treballa el llenguatge matemàtic d’una manera molt manipulativa i experimental. Utilitzem els quaderns de matemàtiques del projecte Ninois de Barcanova seguint la línia d’experimentació que té l’escola.

A Primària seguim la línia de l’editorial Barcanova, que és molt innovadora, basada en l’experimentació i la verbalització. L’alumnat utilitza el llibre d’activitats i l’escola té un pla de reutilització del llibre de coneixements.
En la següent presentació podeu veure les línies bàsiques de treball de les operacions, la numeració i el càlcul mental.
mates

LLENGUA CATALANA
L’alumnat utilitza els dossiers de llengua amb materials elaborats per els/les propis mestres.
Es treballa la llengua lligada al projecte o centre d’interès de medi programat.

LLENGUA CASTELLANA
A CI el treball de la llengua castellana és bàsicament oral.
A CM i CS utilitzem els quadernets NUEVAS VOCES de l’editorial Santillana.

LLENGUA ANGLESA
Des de P4 a CI el treball de la llengua anglesa és bàsicament oral.
A CM i CS utilitzem l’student book TIGER de l’editorial Macmillan.