Benvinguda al menjador, inscripció, material i taula de preus

Benvolgudes famílies,

L’equip de monitors i monitores del menjador ja ens preparem pel nou curs que aviat iniciarem. Hem trobat molt a faltar els somriures, jocs i converses amb els nens i nenes i estem desitjant ja retrobar-nos amb ells i acollir als nous alumnes.

Aquest curs seguirem apostant per un servei de menjador lúdic, educatiu i segur. Confiem en les capacitats i competències dels nens i nenes i els acompanyem en el seu procés d’aprenentatge i adquisició d’habilitats de manera respectuosa i fent-los partícips de tot el procés. Per això seguim les recomanacions de la Generalitat (publicades a l’informe dels PAAS i que podeu consultar a l’apartat de menjador del web de l’escola) pel que fa tan al tipus de menú, l’autoservei i l’acompanyament durant l’àpat escolar. Tanmateix tractarem l’estona d’esbarjo com una oportunitat per que els nens i les nenes gaudeixin del joc lliure, els proposarem jocs, tallers i festes especials i aprofitarem l’espai per acompanyar-los en la resolució de conflictes i en l’adquisició de bons hàbits de convivència.

Enguany introduirem un projecte nou al menjador que s’afegeix als que ja teníem; Capacitació, autonomia i responsabilitat, Participació activa, Dinamització d’esbarjo i Convivència i medi ambient. Es tracta del projecte de Gènere i lleure que constarà d’una sèrie de tallers i jocs al voltant de la igualtat entre nens i nenes.

Volem també informar-vos que ja a partir del dia 12 de setembre tindrem un altre proveïdor de cuina transportada; MF Serveis de menjadors col·lectius (http://menjadorsmf.es/). Com bé sabeu el curs passat els nens i nenes, les famílies per mitjà d’enquestes i comentaris, els mestres i els monitors no vam valorar positivament la qualitat dels menús. Després de mesos de feina conjunta i reunions entre Fundació En Xarxa, AMPA i la comissió de menjador (formada per l’equip directiu de l’escola, consell escolar i pares voluntaris) amb Àgora, no vam aconseguir que se’ns servís el nivell mínim de qualitat que demanavem ni la que els nostres infants mereixen. Per aquest motiu a final de curs, els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è vàrem fer un tasts de menú d’una empresa de cuina diferent que van tenir força èxit. La tasca prèvia de reunions i acords en quan a qualitat i tipus de menús realitzada amb MF,  ens fa tenir confiança en una millora significativa del menjar aquest proper curs. Al web de l’escola trobareu un parell d’exemples de menús de MF i en breu disposareu de l’exemplar del mes de setembre. També us animem i agraïm que vingueu a dinar a l’escola amb els vostres fills/es un cop durant el curs (d’octubre a maig) si en teniu oportunitat. Els infants gaudeixen molt que els acompanyeu un dia al menjador i per nosaltres és una molt bona oportunitat per coneixe’ns i recollir les vostres impressions i propostes de millora.

Aprofitem per recorda-vos que sota trobareu la fitxa d’inscripció del menjador (només necessària pels alumnes nous i que no han fet ús mai del servei), el material que necessiten els infants i la taula de preus i mensualitats d’aquest curs. També penjarem cada mes el menú, informació, contactes i fotografies de tot allò que anem fent al menjador.

Estem a la vostra disposició per qualsevol dubte i qüestió i aprofitem per enviar-vos una salutació,

Equip educatiu del menjador

Descargar (PDF, 233KB)

Descargar (PDF, 62KB)